YİNE YENİ YENİDEN

Yazar Salı, Mart 05, 2013

Uzuuuuuuuun bir aradan sonra tekrar burdayım.Herkese merhaba.

Yazmayı seviyorum,bloga da çok hevesle başladım ama oğlumun zor zamanları beni epeyce bunalıma itti ve elimi eteğimi çektim blogdan.Yazacak iyi birşeyim yoktu sanki ; uykusuzluktan kendimi kaybetmiştim..

Şimdi oğlum 33 aylık,3 yaşına 3 ayı kaldı.Birçok açıdan epey rahatladık ; memeden kestik 27 aylıkken ve uykular kısmen de olsa düzeldi,ben de tekrar insan moduna geçtim. 2 yaşını doldurduktan kısa bir süre sonra  konuşmaya başladı ,o kadar tatlı ki konuşmaları..

18 aylıkken şehir değiştirdik; tam 2012 nin ilk günlerinde,Güneydoğu'da yaşıyoruz 1 yıldır..Yakında burdan da ayrılıp Ege'ye taşınacağız..

Asıl bomba haber ise 12 haftalık gebeliğim.Evet hamileyim 9 ocaktan beri.Şu ana kadar ciddi bir sıkıntı yok,hamile olduğumu unutuyorum çoğu zaman.

Şimdilik bu özetle yetiniyorum , herbir cümleden 10 tane yazı çıkar aslında.Umarım yazabilirim.

Resim http://www.goruntuler.com/page/8/ dan..

Benzer Yazılar

0 yorum