KUZU 15 AYLIK OLDU

Yazar Pazar, Ağustos 14, 2011


Şaka gibi ,inanılmaz bir hızla geciyor zaman.Gebeliğimde 20. haftadan sonra  haftalar adeta kanat takmıştı ve bir de bakmıştım ki 39. haftaya gelmişiz.Kuzunun da 6. ayından sonrası öyle oldu,9 ay gecmiş yahu!!

Özetleyelim bakalım neler yapıyoruz:

-Henüz tek başına yürümüyor; ayağa kalkıyor 2-3 adım atıyor ; ötesi yok.Bazen yürüsün istiyorum bazen de yürümeye başlamasıyla birlikte koşar adım olacağımızı tahmin ettiğimden ''Böyle iyi'' diyorum.

-Araba ve direksiyon düşkünlüğü had safhada!Gerçekten.Genlerinde mi var anlamadım ama arabanın anahtarlarını elinden bırakası yok.Geçenlerde gittiğimiz bir parkta kaydırağa monte edilmiş bir direksiyonla dakikalarca oyalandı.Anne-baba zevkten dört köşe tabi :)

-İştahı sıklıkla az,nadiren iyi yiyip beni çok mutlu ediyor.Ne yaptıysam biberona alıştıramadım; daimi bir üzüntü benim için.Emmeye düşkün ama ne kadar yetecek 15. ayda? En sevdiği sebze patates,yanında diğer sebzelerden ve et türlerinden koyup pişiriyorum; blendırdan geçirirsem ve patates ağırlıklı ise yiyor çok şükür.Annemin fasulye çorbasını çok sevdi.Yoğurt da seviyor.Patatesi ve tavuğu organik pazardan almaya gayret ediyoruz.Yoğurdu da çiğ sütten mayalamaya çalışıyorum genellikle.Kahvaltılarında bulamaçtan vazgeçmiştim tekrar başladım iki gündür.

-Uyku?Ah uyku...Annemlerden geldik geleli yani bir 10 gündür daha iyiyiz.Bu konuda uzuuuunca
yazıcam,yazmalıyım..

-Teyzesinin getirdiği Fisher-Price Neşeli Bloklar oyuncağı bu ara favorisi.Onun dışında içiçe geçen kaplar,servis kepçeleri,çamaşır-bulaşık makinelerinin hatta ocağın düğmeleri ,ayakkabılık raflarının kulpları,klozetin sifonu gibi herşeyle oyalanabiliyor.

-Tam olarak söylediği bir kelime yok henüz.An-ne ,hadi gibi  kelimeler söylüyor ama anlamını bilerek mi emin değilim.
-Bugün gördüğüm alt iki dişleriyle birlikte üstte dört altta dört dişi var.

-O kadar sevimli o kadar sevimli ki...anlatamam.

-Hayır ya da yapma gibi komutları şimdilik kabul etmiyor.Gülüyor hemen.

-Şükürler olsun sevgi dolu bir bakıcı ablası var altı aydır ve yarın işe başlayacak olmaya daha kolay dayanabiliyorum bu sayede.

Benzer Yazılar

0 yorum