ERKENCİ

Yazar Pazar, Mart 10, 2013 ,

      Gece insanı olmadım hiçbir zaman.Lisede  kızlarla toplandığımızda bile 12 oldu mu gece ,ben yatmaya uğraşırdım.Uykumu alamazsam çok gergin olduğumdan mıdır uykularım hep hafif olduğu ve diğerleri gibi 11-12' lere kadar uyuyamadığımdan mıdır bilmem erken yatmaya çalışırım hep.
    Oğlum da bana çekti sanırım,pazar sabahı ve 06:10 da ayaklandık.Şükür ki onunla birlikte uyumuştum dün akşam 10 civarı.Haftasonları saat 8:30 da biz kahvaltımızı etmiş,ortalığı toplamış,şimdi ne yapsak diye düşünüyor oluyoruz ; ne güzel değil mi??
    Çocuklu yaşam bizde böyle çocuksuz dostlar.Erken yatıyoruz,karanlıkta kalkıyoruz (her zaman değil korkmayın) ,siz ''kahvesiz ayılamam'' diye mızmızlanırken bizler Pepe ile çayda çıra,Trakya karşılması,fidayda oynuyoruz.Eğlence gırla gidiyor anlayacağınız.
   Bir de bunun diğer türlüsü var ; geceyarılarına kadar anneyle oturup 9-10'a kadar uyuyan bebeler ,ha bir de akşam 8'de yatıp sabah 8'de kalkanlar var ki işte onlar benim gözüme görünmesin.Anne dediğin uykusuz olur arkadaş !

Benzer Yazılar

0 yorum