Ah Bu Yeni Annelik

Yazar Cumartesi, Aralık 11, 2010

Seni benden başka kimse uyutsun istemiyorum, kimse yedirsin istemiyorum.Çok mantıksız biliyorum ama dün eve geldim ve bir başkasının elinden muhallebi yediğini gördüm; içim cız etti.Ben daha senin bir adın olmasına alışamadım!Sen benim bebeğimsin işte o kadar..

Ah keşke bu kadar sevmek garantisi olsa birşeylerin.Hep birbirimize bağlı olacağımızın,iyi anlaşacağımızın mesela.Ne oluyor da bu kadar saf bir sevginin sonrası düş kırıklıklarıyla dolup taşıyor?

Canım benim,kuzum.Hep sağlıkla,keyifle ,mutlulukla dolu olsun hayatın.Ne kötüler uğrasın yanına ne kötülükler..

Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Neşeli haller blogunun sahibesi: annelik yarı delilik, yarı bilgelik diyor blog yazısında.. kesinlikle haklı.. onca bilgelik bir hamleyle deliliğe dönüşebiliyor.. ben de çocuklarım biraz başkalarıyla olsa derim, yalnız kalsam.. ama baksam ki çok bağlandı hislenir, kendimi yerim.

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle.Bir acayip sarkaç.Hem onsuz bir yarım saatim olsa derim hem kimseye emanet edemem.Ne olacak böyle bilmem ki?

    YanıtlaSil