MEMO VE AY

Yazar Çarşamba, Mayıs 07, 2014







Memo ve Ay...Bu kitap bence bir klasik. Elime aldığımda mutluluktan başım dönüyor diyim siz anlayın. Hikaye çok güzel.Annesine gökteki ayı hediye etmek isteyen küçük Memo anlatılıyor. Basit, akıcı , anlaşılabilir. Ama asıl enfes olan resimler. Bu kadar güzel çizimlere hiç bir çocuk kitabında rastlamadım.


















Emre'ye kitap okumayı ondan çok kendim için istiyorum ve seviyorum galiba. Çocukluğun o masum, naif , sıcacık dünyasına geçiş yapmak iyi geliyor ruhuma. Oğlumun sarı kafasını okşayarak uykuya dalmasını seyretmek de cabası. Bebekliği boyunca kapanmasına hasret kaldığım güzel gözlerinin usulca uykuya teslim olmasını izlemeye doyamıyorum. Bu güzel kitabı yazan ve resimleyenlere sonsuz teşekkür ediyorum.

Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Kesinlikle katılıyorum Elif. Bu kitaba ilk rastladığımda "daha sonra alırım" deyip kitap listesine yazıp geçmiştim. Sonra birkaç yerde yorumlara rastlayınca "aman ne olur ne olmaz, baskısı falan bitiverir mazallah, kitapsız kalırım dayanamam" diyip aldım. İyi ki de almışım, Ege'nin ennn sevdiği kitap bu. Her akşam başka kitaplara baksak bile bu kitap bir klasik gibi mutlaka ama mutlaka inceleniyor, "aydideeee" diye her sayfası çevriliyor bakılıyor. Aylardır hiç boş geçmedik desem yeridir :)

    YanıtlaSil
  2. Pelin, hikayedeki bazı noktalar kafama takılıyor ama çizimler olağanüstü, bir de o cümle :

    ''Değil mi ki herkesin annesi bir tane
    Gökteki ay tam da ona göre bir hediye''

    Çok hoşuma gidiyor, Emre çok sevmedi bu kitabı ama ben ara ara okuyorum:)

    YanıtlaSil