TESS GERRITSEN KİTAPLARI VE HAYALLERİM

Yazar Perşembe, Nisan 25, 2013 , ,

Oğlumun gene uyumadığı ve zombiye dönüştüğüm şu günlerde çıldırmanın eşiğine geldiğimi hissediyorum sıklıkla.Yaşadığım tek kelimeyle ''ÇARESİZLİK''..Artık 3 yaşına gelmiş bir çocuğu uyutmak için yapılacak fazla bişey yok ; odasının kapısını üstüne kilitlemek dışında (Hiç yapmadım çok şükür). Bir şekilde uyutmak zorundayız ve bunun için bin takla atıyoruz.Eşim olmasa kendimi kaybetmem işten değil.


Çıldırma eşiğine geldiğim anlarda son çare olarak ''Şu an nerede olmak isterdim?'' sorusunun cevabını düşünüyorum.Kesinlikle deniz kenarı değil çoğu kişinin aksine.Serin bir orman içinde, bir kütük evde kocaman bir odadayım.Şömine yanıyor; ben ya geniş bir masanın başında yazıyorum ya da rahat bir okuma koltuğunda heyecanlı bir kitap okuyorum.İşte Tess Gerritsen kitapları bu hayalin içinde yer alabilecek kitaplar (Güzel bağladım :)

Tess Gerritsen bir adli tıpçı ve bir polis ( Cnbce'de Rizzzoli ve Isles olarak dizisi var bu iki kahramanın) eşliğinde genellikle bir doktorun da olduğu müthiş heyecanlı ve sürükleyici kurguyla bir gecede bitirilmesi zorunlu kitaplara imza atıyor.Cerrah,Çırak,Günahkar,İkiz Bedenler,Gece Nöbeti ,Siliniş gözdelerim. Polisiye ve adrenalin seven herkese şidddetle tavsiye ederim.

Benzer Yazılar

0 yorum