KARDEŞE HAZIRLIK VE KİTAPLAR

Yazar Perşembe, Nisan 25, 2013 ,

Kendini kitapkurdu sayan bir annenin çocuğu olarak Emre'nin kitaplara düşkün olmasını bekliyordum ancak kitapları yırtmaya daha meraklı bir tavır sergiledi bugüne kadar.Kardeşe hazırlık çalışmaları kapsamında Elfana'nın blogunda rastladığım listeden birkaç kitap sipariş ettim.Merakla gelmesini bekliyordum.Pezzettino ve Gergedanlar Krep Yemez'in kardeşle ilgisi olmasa da birkaç yerde rastlamıştım ve güzel şeyler okumuştum haklarında ; onları da listeye ekledim. Emre'den çok ben hevesliydim aslında.

Kitaplara Emre hiç ilgi göstermedi , ikisi hariç : Üff Keşke Kardeşim Olsa ve Gergedanlar Krep Yemez.

Keşke Kardeşim Olsa'nın resimleri çok güzel, yazılarını ise ben kafama göre ; Emre'nin ilgisini çekecek şekilde değiştirerek okuyorum.Açıkçası kitabın dilini pek beğenmedim , bana biraz zorlama geldi.

Gergedanlar ise gerçekten çok güzel  , hem metni hem resimleri hem hikayesi çok hoşumuza gitti.Anne ve babasının ilgisine hasret olma durumu  çocuk gözüyle ancak bu kadar anlatılabilirmiş.Aynı yazar ve çizerin diğer kitabı Köpekler Bale Yapmaz'ı da alınacaklar listesine koydum hemen.

Kitaplarımı genellikle kitapyurdu.com'dan alıyorum.Bir şikayetim de olmadı bugüne kadar ama görmeden çocuk kitabı almayı düşünmüyorum bir daha.Resimleri mutlaka görmek lazım.Yaşasın Kardeşim Oldu 'nun resimleri çok karanlık ve karmaşık örneğin..Pezzettino'nun hikayesi ve baskısı farklı güzellikte olsa da biraz daha büyümesi gerekiyor anlamak için ; onu da kenara bıraktık.

Online alışveriş artık milyar dolarlık bir pazar olsa da aldığım pekçok şeyden (giysi olsun , çocuk ayakkabısı olsun) memnun kalmadım.En az bir kez geri gönderdim iade için ya da kalitesi fotoğraftaki gibi çıkmadı.

Kitap deneyimlerimizi biz de paylaşacağız bundan sonra .Pekçok blogda okumayı sevdiğim bir etiket olan '' ''çocuk kitapları'' etiketimize bol bol yayın girmek umuduyla..




Benzer Yazılar

0 yorum