20.HAFTA KONTROLÜ

Yazar Pazartesi, Nisan 22, 2013

Şaka maka gebeliği yarıladık.16.hafta kontrolünde Diyarbakır'daki doktorun gördüğü ve amniyotik bant değil de rahimde bir perde gibi karmaşık açıklamalar yaptığı oluşum Bodrum'daki ilk muayenede de kendini gösterdi.Bir internet annesinin tavsiyesi ile gittiğimiz doktorumuz Almila Bal daha probu koyar koymaz ''Banta benziyor'' dedi ancak son derece olumlu bir tavırla bebekte bir sorun olmadığını ,bant varlığında ilk üç aylık periyotta olacakların önemli olduğunu ,Çapa'dan bir hocasına danışacağını ekledi. Şükürler olsun ki felaket tellallığını iyi hekimlik sanan doktorlardan değil kendisi.Birkaç gün sonra aradığında hocanın ''Bebeğin ultrasonunda sorun yoksa yapılacak bişey olmadığını'' söylediğini bize anlattı.Yine de bir hafta sonra İzmir'de perinatolojide çok tanınmış olduğunu bir doktor arkadaşımızın tescillediği bir hocaya görüneceğiz.İnşallah içimiz iyice rahatlar.

Hafif hafif hareketlerini hissediyorum artık ama öyle güçlü tekmeler daha başlamadı.Birkaç gün önce hareketleri tamamen kaybolmuş gibi geldi  iki gün boyunca ve çok endişelendim.Bebeği kaybettiğimizi bile düşündüm.Almila Hanım'a gittiğimizde hareket hissetmiyorum demedim.O da ilk birkaç dakika eşimle ekrana bakıp hiç konuşmayınca ''Tamam '' dedim , ''Bitti bu iş''. ''Hareket ediyor mu ''diye sorduğumda ''evet'' diyince şaşırdım hatta.Beynim çok çabuk felaket senaryosu yazıyor.Kadın beyninde mi var böyle bir eğilim ,karman çorman hormonlar mı bizi bu hale getiriyor bilmiyorum.

Bundan sonraki haftaların daha hızlı geçeceğini tecrübeyle biliyorum.Umarım sağlıkla kucağımıza alırız oğlumuzu.

Benzer Yazılar

0 yorum