BU ARALAR HAYAT

Yazar Pazartesi, Kasım 17, 2014 ,




Banu ve Yıldıray'ı uzun zamandır biliyorum ama Blogspot'da takibe alıp mail adresimi de kaydettirince her gün , eklenen yeni kitaplarla ilgili mail alıyorum ve  alışveriş sepetime kitap ekliyorum habire. Son olarak Kıpır Kıpır ve Minik Tohum'u aldım siteden görüp. Kıpır Kıpır favori kitabımız oldu. Resimleri özellikle, baştan çıkarıcı.


Bu hafta Çocuk Kitapları Haftası'ymış. Kutlu olsun hepimize.  Biz bol bol kitap alarak kutluyoruz haftamızı. Kitap yurdu ve DR' nin web sitelerini kullanıyorum kitap almak için. Kitap yurdu birkaç ay önceye kadar çok hızlıydı, neredeyse iki gün içinde teslim ederdi. Şimdi bir haftayı buluyor. Sepetimde en az on kitap oluyor, Bir Dolap Kitap. dan dolayı sayı hiç eksilmiyor hatta sürekli artıyor.

Bodrum'da iki gündür gök delindi sanki. Yağmur aralıksız yağıyor. Evimiz yüksekte olduğundan kaygımız yok ama hasar çok oluyormuş burada yağmur sonraları. Benim için kitap ve kahve keyfi havası hala yağmur.

Annemler on beş gündür buradalar. İlk bir kaç gün gerçekten zor geçti. Özellikle mutfak ve ev düzeni konusunda pek uyuşamıyoruz. Bir de evlatlar olarak ne kadar benciliz , insan gerçekten hayret ediyor.İstiyoruz ki anne-baba hep hizmetimize hazır olsun. Şimdi daha iyiyiz, olumlu taraflara odaklanmaya çalışıyorum, Yine de ,özellikle acelem varsa ve uykusuzsam çuvallayıp sinirlendiğim oluyor.Bakıcı aramıyoruz . Belki bu sefer bakıcı bizi bulur diye ümit ediyoruz. Bir an önce olursa iyi olur , annemin su koyvermesi yakındır.

Emre'nin yemek yememe ve telefondan oyun oynama bağımlılıklarını azalttığımız için gurur duyuyorum kendimizle. Kurallar konusunda çok daha uyumlu davranıyor. Kurduğu değişik cümlelerle hepimizi şaşırtıyor. Beş yaşa doğru giderken fark inanılmaz önceki yıllara göre. Sabır analar, tünelin ucunda ışık var.

Bir aydır Eren ile aynı odada uyumuyorum. Tecrübenin faydası, tükenene kadar beklememem gerektiğini biliyordum, babaya devrettim gece işini. En azından uykuya çok daha çabuk dönebiliyor erkekler ve gece emzirmemek harika. Buna rağmen Eren hala en az iki kez uyanıyor ve derin uyuduğu süre az ne yazık ki.

Max ve Emre için bir foto kitap hazırlığı içindeyim. Lukapu.com çok geliştirmiş yazılımını, acayip özellikler eklenmiş. Bitireyim, paylaşacağım.

Benim kelimelere , baba kişisinin motora sardırdığı bu güzel ,huzurlu günler..Çabuk bitmeyin, olur mu?










Benzer Yazılar

1 yorum