EREN SEKİZ AYLIK

Yazar Salı, Nisan 29, 2014



Beş nisanda ilk dişi çıktı kara kuzumun. On beş gün sonra da ikincisi. Ateşi oldu birkaç gün. Burnu aktı. Öksürük hala devam ediyor. Bricanyl şurup vereyim dedim ama hiç tolere edemedi. Midesi bulandı  ve kustu. Kendi kendine geçmesini bekliyoruz. Tabanlarına viks sürüyorum aklıma gelirse.

Addaa, addaa diye sesler çıkarıyor bugünlerde. Emre ''dedesini özlemiş'' diyor , çıkardığı seslere bakarak.. Sırtüstü koyduğumuzda yüzüstü dönüp altta kalan kolunu kurtarabiliyor. Çok güleryüzlü bir bebek. Kapıdan girdiğimizi hemen farkediyor ve gülümsüyor.

Ek gıda konusunda hala çok gayretli değiliz. Tehlikeli olmayacak şeyleri eline tutturup kemirmesini izliyoruz. Aptamil 2 ve aptamil muhallebi her gün alıyor. Haftasonu bir maydanoz yaprağı boğazına yapışmış ,boğulur gibi oldu. Öksüre, öksüre zor çıkardı .Belli etmesek de panik yaşadık. Emre anladı tabi,  ''bir daha maydanoz verme anne'' dedi.

Bakıcımız sayesinde çok zorlanmadan büyüyor Eren bizim gözümüzde. İyi bir yardımcının ebeveynin işini bu kadar kolaylaştırdığını bilmiyordum. Evde yemek olduğunu bilmek , ne pişirsem kaygısı olmadan eve gitmek , çocuğun giydirilmiş, altı temiz bir şekilde kucağına verilmesi..Ne kadar şükretsek az. Yoksa hala uyanıyorum geceleri en az üç-dört kez. Bazen Emre de uyanıyor. Odadan odaya geziyorum. Çoğu zaman gecenin nasıl geçtiğini bilmiyorum, hatırlamıyorum. Emre'nin gece uyanmalarında zihnim ve bedenim hemen canlanıverirdi. Kaç kere uyandı, ne kadar uyanık kaldı bilirdim ve daima kendimi uykusuz, mutsuz, yorgun hissettim uyanmalar bitene dek. Eren'de ne oldu bilmiyorum ama artık çok uyanık değilim geceleri. Belki çalışıyor olmanın etkisi, belki vücudum kaldırmıyor artık.

Mayıs sonunda beş günlüğüne Hatay'a gideceğiz. Eren halası ,amcası ve diğer akrabaları ile tanışacak. Hem zor hem de güzel olacak. Abisinin doğumgünü var mayısta .Böyle böyle zaman geçiyor, çocuklar büyüdükleri gibi  bizi de büyütüyor.

Benzer Yazılar

0 yorum