16.HAFTA KONTROLÜ

Yazar Pazartesi, Nisan 01, 2013

Haftalar akıp gidiyor.Taşınma öncesi son kontrol için Diyarbakır'daydık üç gün önce.12.hafta kontrolünde ''Amniyotik bant olabilir'' denen görüntüyü diğer doktor da yakaladı.Geçen kontrolde hiç dikkatini çekmeyen  anomali bu kontrolde doktoru epey ilgilendirdi.Ne kadar serin olmaya çalışsak da gerildik ,gebelik ilerledikçe neler olabileceğine dair felaket senaryoları yazmaya başladım hemen.


Doktorun son lafı ''gebeliğe olumsuz bir etkisi olmayacağı'' yönünde, umarım olmaz.

16.hafta itibariyle 57 kiloyum.Bu gebelik epey irileştirecek beni.

Bir haftadır ayakta atlatmaya çalıştığım nezle benzeri tablo korkarım ki sinüzite dönüştü.Başım ve alt dişlerim  ağrıyor.Birkaç saat arayla parasetamol almasam ağlayacak raddeye geliyorum.Son iki günü fırsat bulabilsem hiç kalkmadan geçirebilirdim ama evde bir çocuk olunca yatmak anne için bir rüya.Dün bakıcısı geldi de biraz toparlandık.

Taşınma tantanası da cabası.Eşyalar üçe bölündü.Bir kısmı annemlere gidecek ,bir kısmı burada kalacak,bir kısmı taşınacak.Çöpe gidenler de var,komşulara dağıttıklarım da.Sonuç olarak Dövüş Klubü'nün muhteşem repliğini hatırlıyorum ''İhtiyacımız olmayan şeyleri satın almak için sevmediğimiz işlerde çalışıyoruz''

Bu da böyle bir dönem hayatımızda, tantanalı,yorucu,karmaşık..15 güne kadar suların durulacağını ümit ediyorum..


Benzer Yazılar

0 yorum