OHHH

Yazar Cumartesi, Aralık 18, 2010

Evet bu anne de nihayet bir oh çekti derinden.Oh be,dünya varmış!!Tam  7 ay 5 gün sonra (tamı tamına 215 gün yapıyor) bebeksiz sokağa çıktım,koşa koşa dönme telaşı olmadan.Kuaföre gidip saçlarımı kestirdim.Uyanıp emen kuzuyu emin ellere bırakıp öylesine oyalandım evin içinde,nette gezindim ve cok mutlu oldum.

Benden başka birilerinin de kuzuyu besleyebildiğini,oyalayabildiğini gördüm ve oğlumu özlemeye de ihtiyacım olduğunu farkettim.

Biz zamane anneleri her konuda çıtamızı o kadar yüksek tutuyoruz ki kimsenin çocuklarımıza layıkı ile bakabileceğine inanmıyoruz.Oysa 7/24 süren bu mesai çok yorucu ve bunaltıcı olabiliyor.Biraz ara vermek bana çok iyi geldi vesselam.

Sradaki hedefim şu pek sözü edilen ''Av Mevsimi'' filmini izlemeye gitmek.Olacak mı bakalım?

Benzer Yazılar

4 yorum

  1. ohh yarasın.. darısı cümle annelerin başına:)

    YanıtlaSil
  2. Elifcim bak hemen iadeyi ziyaret yapiyorum...ben malesef bloglarda pek dolasamiyorum..su benim üstümde yorumu olan hatun varya, onun dürtmeleriyle ve blogumu kücümsemesiyle gaza gelip biseyler yaziyorum ancak... ama seni gördügüme sevindim...yeni anneligin de hayirli olsun...ben iki kere anneyim...o kadar cabuk geciyor ki zaman her anin tadini cikar..ve tabii kendine ve esine zaman ayirmayi unutmayarak...
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin karmaşıksarmaşık taa İsveç'lerden.İyi dileklerin için çok teşekkürler.Her zaman beklerim.

    Sevgili DA.Darısı hepimizin tekrar tekrar başına.Ama saadet bitti.Eve döndü annemler.

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu ara Hobbitlere gitmek istiyorum, olur mu acaba :)

    YanıtlaSil