GERİ SAYIM ;36.HAFTA

Yazar Salı, Ağustos 20, 2013



Gün itibariyle 36+4 deyiz.Bundan sonra her an herşey olabilir durumundayız.Dün devlet hastanesinde bebeğin kilosu 3600 civarında ölçüldü ultrasonda ve ben artık gerçekten çok ama çok ağırım.Ağrı benzeri rahatsızlıklar,nefes daralmaları, artan tuvalet ziyaretleri ,Bodrum'un nemli sıcak havasının da etkisi ile ter basmaları derken ''artık bitse'' demeye başladım.Sağlıklı, herşeyiyle tastamam alsak kucağımıza bebeği.Şu yapışıklık hikayesinin de etkisi ile ara ara evhama kapılıyorum , ya bir yerinde bir sorun olduysa diye.

Bugün ikinci tur çamaşırlar yıkandı ,battaniyeler ve alt açma minderi,birkaç body,şapka vs derken ortalık bebek kıyafeti doldu ve mis gibi beyaz sabun kokusu.Ne güzel bir duygu bu ; minicik kıyafetler,hayata merhaba diyecek yepyeni bir insan.Belki de sırf bu yüzden doğuruyor kadınlar ; yeni bir bebek,yepyeni bir başlangıç duygusu..

Belki de -aslında büyük ihtimalle demeliyim- başka bir gebeliğim olmayacak.Bunu düşündüğümde hüzne kapılıyorum.Zorlu bir 9 ay olsa da mucizenin ta kendisi gebelik.

Bugün hastane valizini toplamaya başladım.Eksik çok ama zor olan başlamaktı,gerisi nasılsa gelir.Devlet hastanesinde olacağı için doğum herşeyi götürmek durumundayım.Yine de pek çok şey ellenmeden geri gelecektir sanıyorum.

Bayramda (1-9 ağustos arası) Hatay'a gittik.Bendeki de deli cesareti ama ne yaparsın.Yaylanın serinliği çok iyi geldi bedenime de ruhuma da.Yalnız siz siz olun 34.haftadan sonra alınması gereken ''uçağa binebilir'' raporunun tarihini iyi kontrol edin.7 günden eski olmaması gerekiyor.Bizim raporun üstünden 9 gün geçtiği için uçağın kalkmasına 15 dakika kala gidip yeni bir rapor yazdırmak zorunda kaldık ve çok gerildik.Neyse ki yetiştik son anda.Dönüş yolculuğu beni çok sarstı.İki gün serinleyemedim ve kendime gelemedim.

İsim konusunda hala kararsısız.Selim, Eren, Çınar son üçe kaldı gibi.Tamamen sürpriz bir isim de olabilir.Herhalde doğum sonrası netleşecek.

Okuyan herkesin dualarını bekliyoruz ,tüm gebeler için.



Benzer Yazılar

0 yorum