Emre 6 Yaşında

Yazar Salı, Mayıs 31, 2016 ,


Bay Kirpik :)
Bu sene Emre'nin doğum gününü 13 mayısta kutladık. Doğduğu gün olan 12 mayısta sınıf arkadaşlarının koro çalışması vardı. Geçtiğimiz yıl Cumhuriyet parkına davet etmiştik arkadaşlarımızı, ikramı onlar hazırlamış hatta ben biraz geç bile kalmıştım. Bu sene de aynı konseptten şaşmadım. Çalışan, iki çocuklu bir anne olunca sofralar donatayım, onlarca kişi çağırayım diyemiyorum; hoş çalışan anne olmasam da henüz oynamaktan başka derdi olmayan çocuklar için yapılan devasa organizasyonları gereksiz buluyorum.



Konacık'daki Avenue Avm içinde yer alan paten pistini seçtik kutlama için. Bir gün önce metro marketten kağıt tabak-bardak vs aldım. Sarı kırmızı balon bulamadım koca Bodrum'da. Karışık bir paket alıp bir gün önceden paten kafeye bıraktım ve sağolsunlar, pistin sahipleri Alper ve Pınar balon şişirme işini üstlendiler.




Pastamız GS temalı ve her yıl olduğu gibi Rüzgars Mummy Beyhan'dan.


Çok rahat ettik , çocuklar kan ter içinde kalana kadar paten kaydı, top oynadı. Biz de yedik-içtik. Annemler ve abimler yanımızdaydılar ama toplu bir resim çektirmeyi beceremedik.



Babası parka götürmüştü önceki gün. Eren'e çok tatlı demişler ama Emre'nin kirpiklerini fark etmemişler, kendisi söyledi. Dün akşam bakkala gittik. Su almak için sık gittiğimiz bir yer. Genç bir çocuk açık araba kapısından içeriye bakıp arkadaşına çocuklarımı gösterdi ve ''İkisi de çok güzel ama büyük daha tatlı'' dedi. Emre bunu da fark etti ve gururlandı. Bu tip kaygılar böyle erken mi başlıyordu? Rakip olmayan 2 erkek kardeş hayal mi acaba?

Kızlar çok güzel tokalar takıyormuş, keşke o da kız olsaymış..Bale dersine katılacakmış kızlarla ama ya ona gülerseymiş çocuklar?

Eren ana sınıfına geldiğinde Emre büyük okulda 3. sınıfta olacakmış.(Kendi ifadesi)


Emre okulda uyuyacağı ilk ve tek geceye hazır,

Bu yazıyı yazdığım gün 27 mayıs 2016 cuma. Emre bu akşam okulda kalacak. Patika'nın geleneksel kamp gecesine ulaştık çok şükür. Dün ona resimdeki valizi hazırlarken içim bir garip oldu. İlk valiz ilk ayrılık..Biz de böyle bir valizle çıkmadık mı baba ocağından? Tam 19 yıl oldu. Sayısız yolculuklar, bavullar, otobüsler, anılar biriktirdik. Dönemedik bir daha. Bir gün benim çocuğum da alır gider mi çantasını dönmemek üzere? Yeni heyecanlar, planlar, heveslerle dopdolu bir halde.

Hayat karşına hep iyi insanlar çıkarsın güzel gözlüm, ince kalpli evladım benim. Hedefe varmaktan çok yolculuktan keyif almayı sana hatırlatan kişilerle keşissin yolun..

Benzer Yazılar

9 yorum

  1. Nice mutlu yaşları oldun güzel kirpikli yakışıklının :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Nice senelere.
    Maalesef ki öyle bizim evlatlarimizda tıpkı bizim baba ocağından çıktığımız gibi gidecekler. Belkide hayat telasesine kapılıp, şık ziyaret edemiyecekler :(
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu yaşlara olsun, kirpiklerine de maşallah diyeyim, öperim kuzuları :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Allah yavrularını bağışlasın sevgili Elif bu çocuk çok merhametli bir çocuğa benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir bakış açısı, teşekkür ederim.

      Sil
  6. Ömrü uzun, bahtı açık olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Nice güzel yaşları olsun. Son cümleni çok tuttum Elif ;)

    YanıtlaSil