Bu bir kabus olmalı!!

Yazar Cumartesi, Kasım 06, 2010


Bugün yaşananlar ancak kabuslarda olabilir;neler mi oldu?
-Oldukça iyi bir üniversitenin oldukça iyi bölümünden mezun bir anne çocuğunu dakikalarca dövdükten sonra ona ''Ya sen öl ya ben öleyim'' dedi.
-5  yaşındaki çocuk ''anne beni dövme'' yakarışlarıyla dakikalarca ağladı.
-Dayağın ardından sözlü şiddet en yüksek perdeden uzun süre devam etti.

Daha birçok madde ekleyebilirim ama burada kesiyorum.

Bazen keşke Amerika'da olsak ,böyle alenen hırpalanan çocukları komşuları/arkadaşları olarak polise şikayet etsek,sosyal hizmet görevlileri alıp götürseler çocukları diye düşünüyorum.Ama hiç olur mu?Biz Türkler aile bağları en güçlü(!) milletiz değil mi?

Benzer Yazılar

3 yorum

  1. Böyle insanları ister anne , ister baba olsun evladını döven daha doğrusu bir insana şiddet uygulayan insanları hiç sevmiyorum hatta nefret ediyorum insan 5 yaşındaki çoçuğu neden döver anlamıyorum o çoçuğu dövmek yerine güzel sözle doğruyu anlatsa tamam belki ilk anlatmaya çoçuk yine bildiğini yapar ama doğruyu birkaç defa anlatıldığında zaten istenilmeyen şeyi yapmayacaktır çoçuk ama yok oğlunu dövence herşeyin düzeleceğini sanıyor bu tür insanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan, çocuk büyütmek bir maraton gibi, hem de en uzun ve en zorlusundan. Mutlaka tükendiğin, bıktığın, çaresiz kaldığın anlar oluyor, dövmek çok yanlış elbette..O an kontrolü kaybediyor insan demek ki:(

      Sil
    2. Her ne olursa olsun çoçukları dövmek bana göre çok çok yanlış bir davranış

      Sil