Hayat Ne Garip Vapurlar Falan

Yazar Çarşamba, Nisan 15, 2015

İçim sıkılıyor..Fiziksel olarak da ruhsal olarak da yorgunum, uykusuzluk beni doğrudan melankolinin kucağına oturtuyor zaten. Bakıcı meselesi, Eren'in artık onu bıraktığımın farkında olması, sürekli bana yapışması ve emmek istemesi, ev konusundaki belirsizlik , yeni yeni biten kış, 10 günlük aranın fazladan hissettirdikleri ve yorgunluğu..Hepsi bir araya geldi ve olan oldu. Pimi çekilmiş bomba gibiyim, her şeye sinirleniyorum, Amirimin dediği gibi:



Böyle işte bugünlerde..

Benzer Yazılar

4 yorum

  1. O zaman ne yapıyoruz, mizaha sığınıyoruz Sevgili Elif. Lütfen, şuna bir bak.

    https://www.youtube.com/watch?v=Pg3DAyGJpxg

    YanıtlaSil
  2. Ah ah..Zeze..Bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır..

    YanıtlaSil
  3. Yıkma dağları, tepeleri, yıkacaksan binaları yık :) Şaka bir yana, sıkıntının sebeplerini bilmiyorum, seni henüz tanımıyorum ama böyle dönemlerden hepimiz geçiyoruz, bunu unutma. Hayat iniş-çıkışlardan ibaret. (Öff şu sinir olduğum kişisel gelişim kitapları gibi konuştum, ama uzaktan da olsa sıkıntına üzüldüm, yardımcı olabilsem keşke.) Kendine iyi bak, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Zeze. Gerçekten öyle, bazı dönemler ne zor oluyor. Biraz ferahladık neyse bugün..

      Sil