EN SEVDİĞİM ÇOCUK KİTAPLARI

Yazar Pazartesi, Mart 17, 2014

Suaygırı olmayı sıkıcı bulup başka bişey olmaya çalışan küçük suaygırının öyküsü. Çok tatlı ,çok sevimli muhteşem resimler, eğlenceli bir metin. Dillere dolanan bir şarkı da bonus : Suaygırı olmak istemiyorum yo yo yo...

Tübitak yayınlarının tüm kitapları gibi tam da yazdığı yaş grubuna hitap ediyor. Kısa cümleler , güzel resimler


Kardeşe hazırlanırken çok okuduk bu kitabı. Metin biraz karışık, çocuğuna maymun ve yılan hediye eden bir ana-baba var. Bazı yerleri değiştirerek okuyordum . Görselleri ve kardeş meselesini anlatışı güzel.
Bu benim oğlumun 3-4 yaş sendromunun kitaplaştırılmış hali :)



Çocuklara ''saçlarınızı tarayın'' mesajı vermeye mi çalışıyor anlamadım , görselleri beni benden aldı. Harika şahane, inanılmaz!


Bu mükemmel kitabı okumayan varsa küserim. Çocuklarımızı dinlemenin ne kadar önemli olduğunu öyle güzel anlatıyor ki...Gergedanlara olan sempatim arttı resmen. Ayrıca anne ya bilgisayarda  ya telefonda ya da ayaklarını uzatmış dinleniyor baba ise çamaşır sepeti ile merdivenlerden iniyor. Maço babalar tuhaf sorularla karşılaşabilir ,demedi demeyin.

Daha onlarca var ,bunlar ilk aklıma gelenler. İyi okumalar efendim.

Benzer Yazılar

0 yorum