İSİM MESELESİ VE UNUTMADAN YAZMALI

Yazar Cumartesi, Ağustos 24, 2013

patika kreşte hamster besleme saati

Bebek kız olsa belki daha bir hevesle isim arardık bilemiyorum.İkinci oğlan olunca biraz zamana bıraktık.Birçok ismin arasından sivrilenler Eren ve Selim son günlerde. Emre ise durumu tam anlayamıyor olmalı ki Kamyon,Biçerdöver, Keskin  Araba, Dozer koymayı teklif ediyor isim olarak.

Bu arada 15 ağustos itibariyle tam güne geçmeye çalışıyoruz kreşte. Hasta olduğu düne kadar da bir sorun çıkmadı. Mutlu gibi görünüyor ama asıl mutlu olan biziz tabi ki .Sabahları da servisle gidiyor neredeyse 1 aydır. Mesafe uzak ,epey bir iş getir götür yapmak.

Kreşle birlikte en bariz değişiklik ''kural'' kavramının hayatına girmesi oldu. Sofra kuralları ,servis kuralları ,okul kuralları diye kendisi söylüyor. Kreşe başlayana kadar kraldı Emre ,ne yemek saati vardı ne kurallar.Yaptığım temel yanlışlardan biri de budur uyku eğitimi vermemekten sonra. Rutin çocuk için de anne için de hayat kurtarıcıymış meğer tecrübeyle anladım bunu.

Üst komşum yabancı uyruklu bir anne ve bakıyorum da her akşam 19:00 civarı mutlaka evde oluyor. Biz çocuklarımızla sokakta ,düğünlerde ,restoranlarda mücadele ederken ,''Bir bardak çayı soğutmadan içemedim'' diye sızlanırken  onun şaşmaz bir akşam rutini var. ''Türk anneler herşeyi okuldan bekliyor'' demişti bir seferinde ,ne kadar haklı bir tesbit.

Umuyorum ilk çocuktaki bu tecrübeler ikincide hayatımızı kolaylaştıracak.En azından öyle düşünmek istiyorum.


Benzer Yazılar

2 yorum

  1. aa Selim:) onlar bozmaz rutini bozmaz.. rahatlık bazen öylesi bazen de çile ama en küçük aksama da yani

    YanıtlaSil
  2. çok az kaldı sağlıkla gelsin minik adam, umarım herşey gönlünüzce olur bu bebekte. bu arada tema ile ilgili çok uzun zaman önce mail atmıştım spama mı gitti acaba geri dönüş alamadım

    YanıtlaSil