Leyla'dan Sonra

Yazar Pazartesi, Nisan 25, 2016



Takipte olduğum bloglardan Kelimeler Benim harika bir işe imza atmış geçtiğimiz hafta. Ayrıntıları kendi yazısından okuyabilirsiniz.

Van'da kanser tedavisi  gören minik bir çocuğu mutlu etmek için gösterdiği çaba sebebiyle Sezer'i yürekten kutluyorum.

Resimdeki onkoloji koridorlarının dili olsa da konuşsa..Hele çocuk hematoloji-onkoloji servisleri..Acının ne olduğunu görmek, kendi dert sandıklarımıza (çocuğum uyumuyor, yemiyor, hangi okula göndersem, arkadaşına vuruyor, psikolojisi bozulur mu, ne olacak bu memleketin hali vb) gülmek için bir çocuk onkoloji servisinin sadece kapısından başınızı uzatmanız yeter.

En azılı düşmanımı bile çocuğunun ciddi bir hastalığı ile karşılaştırmasın Yaradan. Çaresizliğin dibini gördürmesin hiçbir anne-babaya. 2013'ten beri yazmasa da nehir'in blogunu okurken nasıl yanıyor içi insanın . Üstelik onlar daha medeni bir ülkede, daha iyi koşullarda mücadele ediyorlardı. Bizim gibi ''gelişmekte olan'' ülkelerde hasta yakınlarını çok daha büyük bir savaş bekliyor. İyi niyetle söylenen bir sürü acıtıcı laf , ilacını bulamama, uzmana ulaşamama, hastanelerdeki fiziksel sıkıntılar ..

Leyla'dan Sonra isimli oluşumu kuran 3 tıp öğrencisine şunu söylemek istiyorum: Çocuklar dünya sizin gibiler sayesinde yaşanacak bir yer:) Çok yaşayın e mi?

Az önce mail kutuma düşen resmi sizinle paylaşmak istiyorum.


Güzel işler yapıyor güzel insanlar. Sağ olsunlar, var olsunlar.

Benzer Yazılar

1 yorum

  1. Aaa Leyladan Sonra'ya ben de hep bakıyordum tableti formatladığımda gitmiş kısa yolu,aklımdan çıkmış hepten. Hemen ekleyeyim yeniden.

    Güzel insanlar :)

    YanıtlaSil