Bazen Bilemezsin Kim Olduğunu

Yazar Perşembe, Ağustos 13, 2015 , ,

Bazen bilemezsin ne yapman gerektiğini, aslında kim olduğunu
Kim olduğunu ve neyle mutlu olduğunu bilmemek ..

Herkesin tek tip olmasını dayatan ve tek amacı ''daha çok para'' olan günümüzün kapitalist düzeninde kim olduğunu bilmek kahramanlık değil mi?

Sonu iyi olan kahraman var mıdır peki?


Shaun Tan olağan üstü yeteneğini nasıl keşfetmiş ve nasıl sürüden ayrılabilmiş?


Git gide kötüleşiyor her şey..Çünkü hepsi birbirine bağlı. İşte mutsuzsan evde yorgun ve gerginsin. Evde keyfin yoksa işe odaklanmak zor.


O birdenbire karşıma çıkacak  parlak, kırmızı yaprak bir an önce çıksın olur mu?




Not:Bu kitapla ilgili arama yaparken harika bir bloga denk geldim.
Yazarı Işıl hanım çok hoş bir dille , epeyce çocuk kitabını tanıtmış ve yorumlamış. Bir göz atın derim ilginizi çekiyorsa. Kızıl Ağaç ve yazarın diğer kitabı Kayıp Şey hakkında çok güzel bir yazı kaleme almış. Ellerine sağlık Işıl.

Benzer Yazılar

4 yorum

  1. Kitap tanıtımlarını büyük bir keyifle takip ediyorum:) Çok da faydalanıyorum, senin verdiğin ilhamla çok güzel kitaplarla tanıştım, bazılarını zaten biliyordum belki ama sende okuyunca almaya kesin karar verdiğim harika kitaplar oldu:) iyi ki paylaşıyorsun.. bu kitap da ilgimi çekti, masal türü kitaplara karşı her zaman ilgim vardır, eğer kalbime dokunabilirse.. bu kitabı da inceleyeceğim:) teşekkürler, sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Dünyalı merhaba. Bazen böyle bir yorum benim günümü kurtarıyor biliyor musun? Çok teşekkürler. Ne kadar mutlu oldum bilemezsin.

    YanıtlaSil
  3. Elif:) az önce yayınladığım blogta sana teşekkür ettim ama bir kere daha teşekkür etmek istedim burdan, beni bu harika kitapla tanıştırdığın için.. artık başucu kitaplarımdan biri oldu. Kayıp Şey'i okumak için de sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi , yeni gördüm mesajını. Çok ama çok teşekkürler.

      Sil