Emre Beş Yaşında

Yazar Çarşamba, Mayıs 20, 2015 , ,


Yaz aylarını hiç sevmem demiş miydim? Hep bir telaş, kah orada kah burada olma durumu, bir kaos vardır. Nisan başı itibariyle yerde miyim gökte miyim bilememe vaziyetindeyim. Hatay yolculuğu, Eren'in para yutması, bitmeyen bakıcı problemi, evin içler acısı hali, arka planda yoğun çalışma ortamı ve uzun iş saatleri , arada bir-iki misafir derken mayıs bitmeye yüz tuttu bile.

12 mayıstaki hastane denetiminin yoğun stresi, arkasından doğum günü telaşı, arada fotoğraf çekimine hazırlık (H&M'ye epey gittim geldim) derken hem çok yoruldum hem de hiç keyfim kalmadı. Eren'i ''layıkıyla bakılacak duygusu'' olmadan bırakmak resmen içimi acıtıyor. Zayıfladı çok son zamanlarda. İyi doymuyor gibi , keyfi yok gibi..Küçük kara balığım benim.

Dün Emre'nin 5. yaş gününü kutladık. Ortakent içindeki Cumhuriyet parkında buluştuk anneler ve çocuklarla. Geniş, temiz, oyuncakları sağlam bu parkı çok seviyorum. Eren az daha büyük olsa çocukları salıp saatlerce oturabileceğim bir yer ama Eren alıp başını gidiyor. ''Bu ne'' soruları eşliğinde tam bir survivor olarak dağ tepe dolaşıyor. En yorucu zamanları..Geçiyor hızla, altı ay sonra çok daha rahat olacağımızı biliyoruz en azından.

Kendi oğlumun doğum günü partisine geç kaldım.Bir kafeye hazırlattığım minik sandoviçlerle , iki arada bir derede çekilen fön ve sürülen oje ile, yorgun ve azıcık da mahçup ulaştım parka. Kafe sahipleri halden anlayan insanlar, balonları şişirip asmışlar, tatlı-tuzlu ikramı da onlar yaptı. Çay kahve servisi zaten kafeye aitti. Dolayısıyla hiç yorulmadım. Misafir gibi oturdum. Çocuklar parkın altını üstüne getirdi. Eren'le babası ilgilendi. Anne arkadaşlarımla uzun süredir buluşmamıştık, epey sohbet ettik. Samimi olduğumuz çocukların çoğu seneye Patika'ya devam edecekmiş, çok sevindim.


Güzel gözlü, altın kalpli oğlum, ilk göz ağrım, Emre'm. İlk 3 yıl hiç uyumadan nasıl 5 yaşına geldin bilmiyorum. Kardeşine olan sevgin, koruyuculuğun, akıllı lafların, düzenin yerindeyken olan mutluluğun, Aktur simitçisindeki keyifli halin, tek başına markete gidişin..Demir'le olan muhabbetin, ağlayışların, ah kuzum, nasıl anlatayım, çok seviyorum seni çok. İyilerle karşılaştırsın hayat seni.







Benzer Yazılar

11 yorum

  1. Ayy çok duygulandım..ne güzel bir doğum günü olmuş öyle, parkta en güzeli :)
    öperim güzel gözlerinden :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu , huzurlu ve bol kahkahalı bir yaş olsun inşallah :)
    Annelik kesintisiz vicdan azabı demek gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Mutlu ve saglikli omurleri olsun ikisinin de :) ben bakici meselesini merak ettim, halledebildiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevcut bakıcı ile devam. Arıyorum bir yandan :(

      Sil
  4. Bakıcı sorunu çok büyük sorun yaşamayan bilemez çok iyi anlıyorum seni. Son durum ne bulabildin mi gönlüne göre birisini.
    Nice güzel yaşları olsun, en güzel doğum günü kutlama şekli bence hem sen yorulmamışsın hemde hoş vakit geçirmişsin. Çocukların eğlenmesi de cabası tabi... Ohh ohh pek güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu yaslari az uzuntu bol mutlulukla gecen omru olsun..
    Bahar

    YanıtlaSil
  6. Evren çok teşekkürler. Senden gelen yorumlara ayrıca seviniyorum. Bu ara hayatımdaki her şey gibi yazılarım da iki arada bir derede yazılıyor, beğenmene çok sevindim.

    YanıtlaSil