EREN 4 AYLIK

Yazar Pazartesi, Aralık 30, 2013



Bugün aşısı vardı.Çok ağladı kuzucuğum. Demir damlasına başladık.Kilo alımı yavaşlamış gibi geldi bana.Tuna hanımdan bir randevu alırız bu hafta.

Bir haftadır oyun halısına koyduğumuzda hemen yan dönüp yuvarlanmaya çalışıyor.Yakında dönecek .Yine oyun halısındaki oyuncaklara elini uzatmaya çalışıyor ama henüz tutmayı başaramıyor .Kendi kendine epeyce oyalanıyor ,sesler çıkarıyor. Nedensiz ağlamaları, ,gazı ,kıvranmaları,gece terörü azaldı çok şükür.

On beş gündür anneanne ve dede burda.İki çocuklu yaşantımın en rahat günleri diyebilirim. Ocak 15'de çalışma hayatım başlıyor ve ben hiç ama hiç hazır değilim. Geçen yılbaşında hamile olduğumu öğrenmiştim ,bir önceki yılbaşında Urfa'ya taşınmıştım ,bu yılbaşında da yeni bir eve taşınacağız gibi görünüyor.Yeni yıl bize gerçekten de yeni umutlarla geliyor.


Benzer Yazılar

0 yorum