EMRE'M

Yazar Cuma, Mart 22, 2013

Bu ara Emre'nin kelimeleri:

Domates---totomes
Limonata--miminana
Bisiklet---Bibi
Motorsiklet--Dıro
Ebru--Ööru

Bir de ''demek'' fiiline bir hece daha ekliyor : diyor---didiyor gibi.

Ah çok tatlı bu halleri, sonsuza dek unutmasam diyorum ona baktıkça.Hani ölürken göz önünden geçen film şeridinde bu kelimeleri söyleyen halleri olsa.. Bir de bu hali:




Diyaloglar da evlere şenlik:

Ben: Emre evimize bir bebek gelecek.Ne yapacak biliyor musun? Ağlayacak,kaka yapacak ve meme emecek.Bana anne,babana da baba diyecek.

Emre:Neden??

Ben:... (ne desem bilemiyorum)

Emre: Allah öyle mi yaratmış? (ardından kahkahalar)

Benim açıklama getiremediğim durumlarda son çare olarak söylediğim şeyi o da bana söylüyor.''Bu tişört kısa kollu'' dediğimde ''neden'' diyor mesela ,ben ne desem o ''neden'' devam ediyor , sonunda kendisi ''Allah öyle mi yaratmış?'' diye soruyor ve diyalog gülme sesleri eşliğinde sonlanıyor.

Benzer Yazılar

0 yorum