başlangıç üzerine

Yazar Perşembe, Kasım 04, 2010

''Peki en ıstıraplı dönem...

- Başlangıçlar. Başlarken çünkü ben de tam olarak bilmiyorum ne yaptığımı. Kafamda bir kurguyla, bir mühendis gibi çatısını önceden kurarak yazmıyorum. Genelde bir resimle başlıyorum, bir sahneyle.''

Bu satırlar Elif Şafak'ın Ayşe Arman'la yaptığı röportajdan.Şu anda kendisine şiddetle katılıyorum.Yazmak istediğim çok şey var;bloguma başladığım bu ilk gün kafam öyle dolu ki 'ne yazsam nasıl yazsam' soruları ile; az önce yemek yapacağım tencerenin altını yakıp içine birşey koymadan bulaşığa başlamışım!
Ne kadar samimi olmalı?Belli bir odak etrafında mı yazmalı?Blog sayfası nasıl kişiselleştirilmeli?Ayın karanlık yüzüne de bakılmalı mı arada?Sıradanlığa nasıl düşmemeli?
Velhasıl-ı kelam kafam pek bir karışık.

Benzer Yazılar

0 yorum