YILBAŞI HEDİYESİ İÇİN ÖNERİLER

Yazar Perşembe, Aralık 11, 2014 ,

Aralık bütün dünyada en çok alış veriş yapılan ay olabilir mi? Bizim kültürümüzde yok diyemeyiz artık, yer gök Yılbaşı teması ile bezeli her ilde ve hatta ilçede. Bodrum'da yaşayan yabancı nüfusun fazlalığı bizi daha da yakın kılıyor bu geleneğe. Benim büyük ailemde ve kendi çekirdek ailemde yılbaşı kutlama kavramı yok ama hediye almayı ve vermeyi çok sevdiğimden ilk kez bu yıl hediye alış verişi yapacağım. 


Hoşuma giden bir kaç örneği paylaşmak istiyorum:

www.ibeking.com


www.secdus.com

www.secdus.com


www.secdus.com

www.ibeking.com

www.ibeking.com

www.ibeking.com

www.ibeking.com

Çocuklar için harika hediyeler https://esatis.tubitak.gov.tr/ de. Sol taraftan yaş grubunu seçebiliyorsunuz. Fiyatlar gayet makul. Benim oğlum da oyuncak aldığı zaman çok daha mutlu görünüyor ama en sevdiği oyuncakla oynama süresinin bir gün olduğunu düşününce ,tekrar tekrar okuyacağım bir kitaba para vermeyi daha mantıklı buluyorum. Görselleri ve metinleri çok cazip, fiyatlar makul, daha ne olsun?



Yine tübitak yayınlarının ana sayfasından meraklı minik aboneliği satın almak da çok değerli olabilir 3-6 yaş grubu için.12 ay boyunca mutluluk garanti.


Kişiye özel gömlek, küllük, battaniye gibi pek çok seçenek ise burda:

Kişiye özel doğum günü takvimi
Sipariş vermeden önce yorumları okumanızı tavsiye ederim.

Benim çok sevdiğim duvar takvimleri de şık bir hediye. Özel günleri not etmek için çok faydalı buluyorum:
http://www.dunyastore.com/index.php

D&R'ın web sayfasında birçok örnek bulmak mümkün, hediye etmek için.
Favorim dağlar temalı duvar takvimi;



Bakterili kupa iyi fikir :)

www.hediyesepeti.com

Hediye bahane, sevgiyi ifade etmek ve sevildiğini duymak şahane. Dostlarımız sağ olsun yeter. Sadece var olduklarını bilmek bana hayatın en büyük hediyesi. Yine de bir takvime veya kupaya hayır demem :)

Benzer Yazılar

0 yorum